Bemandingen i receptionen på Næstved Sygehus reduceres om natten

Fra lørdag den 1. juni reduceres bemandingen i receptionen på Næstved Sygehus. Det betyder, at der ikke sidder en sekretær i receptionen om natten.

Fra 1. juni 2024 reduceres der i bemandingen om natten i receptionen på Næstved Sygehus.

Det betyder, at der i tidsrummet fra 23.00 til 07.00 ikke længere kommer til at sidde en sekretær i receptionen.

Patienter, der skal på Skadeklinikken, skal som tidligere ringe 1818 inden ankomst. Ved efterfølgende ankomst til Skadeklinikken skal patienter ringe på dørtelefonen og bliver lukket ind af en sekretær i Akutafdelingen på Slagelse Sygehus.

Patienten kan scanne sit sundhedskort på velkomstscanneren og tage plads i venteværelset. Når kortet er scannet, får skadelægen og sygeplejersken med det samme besked om, at patienten er ankommet, og patienten vil herefter hurtigt blive kaldt ind.